Facebook Instagram

Beoordelingen van Rubens Delivery Haarlem

Recente recensies van Rubens Delivery Haarlem

4 sterren na 181 reviews

, 22-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel wel vaker maar nu had ik Portugese vrienden over de vloer die er wel iets van vonden: A real, fresh, big burger, and with so much flavour, we can eat this everyday muito bom.

Reactie van Rubens Delivery:Echt leuke vrienden heb jij Leonie! :) Bedankt weer voor de order! Gr. team Rubens

, 19-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker en na 20 al bezorgd. 👍🏻👍🏻👌

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was er super snel En erg lekker!

, 16-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik neem meestal een burger maar vandaag poke bowl (tonijn). Was ook heerlijk! En er werd netjes gebeld dat de bezorger er iets later zou zijn.

, 15-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toppers !! Niks te klagen.

, 14-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke burgers. Tenminste niet zo van die natte broodjes wat je vaak tegenkomt. En lekkere combinaties qua ingrediënten. Pittige tante en blauwekaas. Frites perfect . Hello tuna lekker!

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke poke bowl en maaltijdsalade, zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alleen maar goede ervaringen !!

, 09-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

The burger was great, as always, albeit a bit cold. Thumbs up to the poke bowl, even though it was the wrong one (chicken instead of tofu). It's the second order in a row that items are mixed up (last time a diet coke instead of normal coke). I am a bit disappointed that the portions of fries are becoming smaller and smaller. The peppermints were a nice touch, but sadly they are not being provided anymore. It would be nice to have an option to tip the rider when ordering. I hardly ever have change with me at home.

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Doordat bezorging 30 minuten eerder kwam dan afgesproken waren de burgers koud wanneer we konden eten. We moesten eerst onze tweeling voeden. Jammer het product is zeer goed maar koud toch een stuk minder.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik miste de cola light die ik had besteld in mijn bezorging. Verder alles prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals onderhand ge/verwend was de burger heerlijk, zouden we graag de keuze hebben om burger zonder brood te bestellen, maar wat ik niet wil is als iets er niet is, een vervangend product krijgen. Ik wil dan gewoon geld terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de portie friet de laatste 2 maal zwaar verminderd lijkt te zijn. Voor 3.50 vind ik dat prijs/kwantiteit niet heel reëel. Burger zoals gewoonlijk heerlijk, daarom blijven we bij Rubens bestellen!! 😀

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger was meer dan een half uur later dan de aangegeven tijd, het ging om 2 salades, dus best bijzonder.

Reactie van Rubens Delivery:Hoi Femke, door de drukte duurde het helaas wat langer, dus ook voor de maaltijdsalades! :) Gr. Team Delivery

, 18-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal zijn de burgers en oerfriet met chilimayo eeeeerrrg lekker, maar helaas is mijn bestelling mislukt. Ik bestelde voor precies 17:00 de bbq burger menu. Hierbij kwamen ze pas aan om 17:15 en was zat er alleen ketchup op de burger en was de chillimayo nergens te vinden. Jammer:(

, 17-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kipburger met fetta en appel is echt heeeeeeeel lekker

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, duurder wel even voordat het bereid was.

, 11-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak van de Poke bowl was goed alleen ontbraken de viskuit, sesamzaadjes en wakame.

, 08-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd. Vlotte,nette bezorger. Burgers en frietjes erg lekker. We jammer dat op de menu lijst nog steeds de pink panther staat, als tweede vegetarische optie. Deze wordt al meer dan een jaar niet meer aangeboden/ gemaakt. Graag een extra vegetarische optie.

, 03-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super

, 27-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 woord Super !

, 24-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top om zo te bestellen!

, 22-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt een betere kwaliteit dan bij andere bezorgrestaurants, burger en patat smaakten heerlijk zoals altijd!

, 21-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, goed alternatief voor kinderijsje en vooral erg lekker

, 20-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker eten en goede service!

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Blijkbaar is de salade veranderd naar rauwe tonijn, maar het plaatje erbij is nog hetzelfde en er staat verse tonijn. Ik mag geen rauwe tonijn dus ik kon de salade zo in de prullenbak gooien, zonde! Ook van m'n geld.

, 10-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Burger zag er ronduit smerig uit en verdronk in de saus. Vlees was 80% rauw. Kwaliteit was altijd goed, maar sinds ze de bezorgdienst uitbesteden is de kwaliteit drastisch gedaald. Jammer, want ik was echt een liefhebber.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pokébowl was super! Veel verschillende dingen, echt heerlijk! Alleen tip, lekker sausje, maar gooi er niet teveel overheen. Dan is ie erg spicy!

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Friet en Burger waren qua smaak helemaal goed, maar de temperatuur niet. Het was lauw toen het werd bezorgd en dat moet je wel heel snel eten om er nog enigszins plezier aan te beleven. Hopelijk volgende keer beter.

, 26-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd keurig! Kijk het is niet 100% zo lekker als bij jullie komen opeten, maar wel 95% want het zit goed ingepakt en blijft goed warm. En zelfs m’n vriendin was tevreden met de (gezonde) poke bowl. Dus ik blijf gewoon doorgaan met bestellen vanuit Haarlem noord :) bedankt en groet

Reactie van Rubens Delivery:Hahah jullie ook bedankt! Kom ook gezellig naar ons restaurant, we hebben waanzinnig lekkere nieuwe vegaburgers ( leuk voor je vriendin?) En voor jouw xl burgers :P

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd op de zaterdagavond en eten warm en topburger!

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten zoals altijd prima, Maar zowel bij 2 x een eerdere bestelling van mijn vriend en de mijne gister, alweer een half uur later bezorgd dan opgegeven.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede maaltijd gegeten van Rubens. De maaltijdsalade Forza Italia is enorm en enorm lekker. Friet met de lekkerste chilimayo EVER. Burger Holland in de Glorie Ja ook heerlijk. Alles keurig op tijd bezorgd. Mooie prijs via combideal 1

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Enorm vriendelijke en snelle fietsbezorger! Burgers zijn erg goed ook.

, 23-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De hamburger was te rauw

, 18-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed, zoals altijd! Lekkere burgers en super lekkere friet met chilimayo! Ik ben erg tevreden.

, 14-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hamburger was lekker, maar wel erg prijzig (10,50!!!). Ook is ie minder belegd dan vroeger.

Reactie van Rubens Delivery:Hoi Hans, de burgers zijn zeker niet minder belegd en de prijs hetzelfde! Misschien is er wat mis gegaan. Wil je contact met ons opnemen? gr. Ruben

, 13-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, alleen had m'n burger op z'n zij gelegen waardoor de helft van de ingrediënten aan de zijkant en naast de burger lag. Verder smaakte het heerlijk!

, 09-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker, lieve bezorger alleen niet heel erg warm. Maar voor de rest heerlijk!!

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk. Alleen niet echt warm meer, maar niks wat een minuut in de magnetron niet kon oplossen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling geplaatst om 19.00 uur, verwachte bezorgtijd 19.50, 20.10 uur maar eens gebeld, moest nog bezorgt worden, 20.40 uur geleverd “het was druk was het antwoord” Patat was goed, burger was al lauw En dan te bedenken dat in mijn beleving Rubens Burger pretendeert door zelf de bezorging nu te regelen (ipv deliveroo of thuisbezorgd) het beter zou moeten zijn... Helaas

Reactie van Rubens Delivery:Goedemorgen Jeroen, sorry voor het wachten! Op deze extreem drukke avonden mikken we op 1 uur bezorgtijd. Helaas lukt dit bij een aantal bonnen niet altijd. Wij hebben inderdaad onze eigen bezorgteam. Daarintegen bezorgd thuisbezorgd helemaal niet hoor. Ze geven slechts een bestelling door en wij als restauranthouders moeten daar 13% commissie over betalen ( voor elke (herhaal) bestelling ) Deliveroo laat restaurants ook al maanden in de 'kou' staan door het zzp verhaal! Dus top dat je via onze eigen website heb besteld, voor jouw order duurde het inderdaad te lang. We zullen dit met je goed maken vandaag! Gr. Ruben

, 27-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als ze elke dag (weekend ook) zo zijn, dan elke dag 5 sterren.

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Burgers waren koud en de frietjes veeg te door bakken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vrijdagavond 2x burger menu’s besteld, Had deze keer al gebeld om te controleren of mijn bestelling goed was aangekomen want twee keer eerder na ruim anderhalf uur wachten gebeld dan bleek ineens dat de bestelling niet was aangekomen. Wel vreemd want ik kreeg wel gewoon een email bevestiging van Sitedish.nl Helaas ook nu weer ruim een halfuur na de verwachtte bezorgtijd werd het eten bezorgd. Sausjes was opengegaan en alles zat onder. Burgers waren te rood en gewoon koud! Na een paar happen weggegooid. Zonde! Voor mij nu wel voorlopig de laatste keer dat ik bij Rubens eten heeft besteld.

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit hamburger goed. Wat ik alleen niet snap zijn de prijzen. Een hamburger menu met friet en blikje fris is €0,45 duurder dan de hamburger los. Ik heb me daarin vergist en moest het dus doen met een wel erg dure hamburger....Let dus op als je een bestelling plaatst.

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was op tijd, de saus zat volledig door de tasjes heen. Alles onder omdat de bakjes open waren gegaan. Na drie bestellingen op rij waarvan één niet geleverd, twee anderhalf uur te laat en nu alles vies. Is het voor ons klaar, genoeg kansen gehad

Reactie van Rubens Delivery:Goedemorgen, vervelend om te horen! Wij zullen vandaag contact met je opnmemen. Gr. Ruben

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk. Mis de Greek-burger op jullie normale menu (restaurant) maar zo fijn dat ik die nog wel kan bestellen. Heerlijk!

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 20-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Drinken niet gekregen waar we voor betaald is.

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, voordelig en goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

As usual snel gebracht en hamburger heerlijk en patat top! Geen slappe frieten - lekker krokant

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten!

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling als z.s.m laten bezorgen op vrijdagavond, keurig een verwachtte bezorgtijd in de mail gekregen. Helaas kwam het eten pas (na gebeld te hebben) ruim een uur na de verwachtte bezorgtijd, en drie kwartier na de eerstvolgende tijdoptie die we ook hadden kunnen aangeven. Daarvoor geven we niet 'zsm' aan. Lang met honger moeten wachten en geen excuses gekregen. Eten was lekker, maar niet zo lang wachten waard.

, 16-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Thanks

, 16-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

👍🏼

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tegenvaller...

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Burgers zijn heerlijk. Wel zijn we teleurgesteld in de service. Vorige keer hebben we 2uur moeten wachten en was de bestelling ook nog eens niet compleet. We kregen toen een kortingscode. Prima afgehandeld. Gisteren opnieuw besteld. Wel heel snel, maar bestelling was opnieuw niet compleet. Voorlopig even wat terughoudend met bestellen bij Rubens Burger.

, 08-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij zijn altijd zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en bestellen dan ook regelmatig, maar helaas niet over de levertijd. De bezorgtijd was bijna 75 minuten waarna het eten al lauw was. De bezorger zelf was overigens erg correct.

, 08-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd en erg lekker !

, 06-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke burgers!

, 05-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op zaterdagavond een baconcheeseburger menu besteld. Zou na een uur bezorgd worden. Na 1,5 uur maar gebeld. De bestelling zou onderweg zijn. De bestelling arriveert na 11 min voor een rit die, volgens Google maps, minder dan 10 min duurt. Het baconcheeseburger menu was compleet op de bacon en cheese na. Friet gloeiend heet, burger lauw. Toen ik belde verontschuldigde de jongen aan de andere kant zich dat het zo lang duurde omdat het zo druk was en beloofde tegoed via de app. Ik krijg sterk de indruk dat mijn bestelling gewoon vergeten was en dat wat ik kreeg leek op een haastklus. Dat het niet lekker loopt en dat het druk is daar kan ik nog mee inkomen maar ik vind het uit den boze dat er tegen mij gelogen wordt. Wees dan eerlijk en zeg dat je de bestelling vergeten bent. Daar heb ik meer respect voor. Nu zijn jullie een klant kwijt. En eigenlijk wil ik mijn geld terug.

Reactie van Rubens Delivery:Hoi Sander, we gaan zo contact met je opnemen! Gr. Rubens Delivery

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ze verkopen ook heerlijke gluten vrije hamburgers!

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op zich heerlijke burgers, nu een keer of 3 besteld, maar iedere keer lauw. Gisteravond 2 uur moeten wachten. Dus ik ga wel gewoon in de Drossestraat eten!

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten!

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak was goed. Hamburger was lauw. En mijn opmerking 'graag zonder rode uien' hebben ze niet meegenomen.

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke burgers! Friet en saus gaan bij ons ook helemaal op! Bezorging kan wel eens lang duren, maar het is “worth the wait”.

, 03-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke en snelle bezorging. Prima burger, goeie mayo. Alleen de friet was wat matig. 9/10

, 01-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is fantastisch! Helaas gister voor de 3e keer achtereen bijna 1,5 uur moeten wachten ookal krijg je een mail dat ze er met 30 min. zullen zijn. Dat is voor mij een overweging om niet meer te bestellen. Dat vind ik te lang duren. Jammer!!

Reactie van Rubens Delivery:Reactie van Rubens Delivery: Hallo Jer, we hebben vanmorgen extra postcodes uit ons gebied gehaald om de service te verbeteren. Gisteravond was het op sommige moment noodweer. Daardoor doen onze jongens op de scooter er gemiddeld 1.5/2 keer zo lang over.Helaas lukt het dan niet altijd om te communiceren naar de gast. Zoals gezegd, de bovenstaande maatregel zal zeker moeten helpen. We bellen je vanavond nog even. Gr. Ruben

, 01-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom erg lekker gegeten en een absolute aanrader voor als je een lekkere burger of salade wilt bestellen. Groot irritatiepunt blijf de slechte communicatie. Door drukte is het voor de 2e keer niet gelukt om op het aangegeven tijdstip te bezorgen, lees 45 minuten later. Geef dan niet aan dat je op een bepaald moment bezorgd en neem de moeite om elke klant te bellen over latere bezorging. Scheelt een hoop onnodige frustratie. Mede hierdoor zullen wij niet meer bestellen.

Reactie van Rubens Delivery:Hallo Sebastiaan, we hebben vanmorgen extra postcodes uit ons gebied gehaald om de service te verbeteren. Gisteravond was het op sommige moment noodweer. Daardoor doen onze jongens op de scooter er gemiddeld 1.5/2 keer zo lang over.Helaas lukt het dan niet altijd om te communiceren naar de gast. Zoals gezegd, de bovenstaande maatregel zal zeker moeten helpen. We bellen je vanavond nog even. Gr. Ruben

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hi Ruben, Ik heb gisteravond weer een Zalm Poke Bowl besteld, waar ik redelijk fan van ben. Maar deze keer viel hij me een klein beetje tegen doordat er teveel saus op de rijst was gedaan. Jullie doen normaal gesproken een klein bedje van saus op de rijst en dan nog een bakje extra saus erbij voor de liefhebber (die ik nooit gebruik, maar dat is niet relevant voor dit verhaal), maar de saus die er nu al op zat was veel te veel, veel te heersend, waardoor ik hem voor het eerst niet helemaal heb opgegeten. Dus ik raad aan om volgende keer minder saus te gebruiken want voor diegene die meer willen, kunnen altijd zelf nog wat extra saus toevoegen met dat extra bakje. Verder was de service en levering weer top (Y) Groet, Justin

Reactie van Rubens Delivery:Hoi Justin, bedankt voor je bericht en goede feedback. Het is precies zoals je beschrijft. Wellicht in de drukte zijn we iets te enthousiast geweest! :) We zullen er in ieder geval scherp opletten. Bedankt weer voor je bestelling. Gr. Ruben

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Burgers waren zoals altijd weer helemaal geweldig! Voor het eerst een pokebowl besteld. Ook echt een aanrader !!

, 27-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur wachten op 1 burger! Dat moet sneller kunnen

Reactie van Rubens Delivery:Joost, zeker gelijk in! Gebeurd gelukkig niet vaak! Maar we hadden echt geen goede dag ( zieke bezorgers die laat en tijdens de shift uitvielen) Het lukte niet meer om vervangers te regelen. We doen ons uiterste best! :) Gr. Ruben

, 26-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Derde keer dat we bestelden. Eten is supergoed. Deze keer uur gewacht op eten en bleek er op twee burgers saus te zitten terwijl we bijna de bestelling hadden aangegeven deze niet te willen. We wilden niet nog langer wachten, alles afgespoeld onder de kraan. Hopelijk incident, hamburgers zijn echt heel goed. De levering heeft verbeterpunten.

Reactie van Rubens Delivery:Hoi Swaak, bedankt weer voor jullie order! Klinkt niet helemaal goed inderdaad. We nemen vandaag even telefonisch contact op! Gr. Ruben

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke burgers.

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn burger kwam 1u55m na bestelling aan! Lijkt mij niet alleen aan bezorging te liggen. Kwaliteit zie ik dus ook als combinatie van de gehele bestelling, niet alleen smaak ed. Burger en fries waren wel top!

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer echt goed 👍🏼

, 19-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen / levertijd / bezorging, allemaal heel goed

, 16-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel! Goede service.

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed eten! Burgers perfect gebakken en de salade was super!

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd, perfecte maaltijd

, 13-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie burgers op lekker hamburgerbroodje, veel variatie, toppings maken het af en burgers zijn er royaal mee belegd. Bezorging is altijd binnen 1 uur, vermelde bezorgtijd moet je wel alltijd zeker 10 min bij optellen.

, 13-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pokebowls 👍🏼👍🏼

, 10-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten & vriendelijke bezorger

, 08-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd een topper.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ten eerste de burger. Ik had een vegetarische burger besteld, de kikkererwtenhamburger. Ik was jammer genoeg niet zo onder de indruk. De hamburger leek een slag kleiner dan zijn vlees bevattende broertjes, de burger viel uit elkaar, had niet bijzonder veel smaak en dat terwijl de vlees burgers (die naast mij werden verorberd) groot & goed gevuld waren en goed gebakken hamburgers hadden. En toch betaal ik net zo veel als een vlees hamburger. Naar mijn mening moet een vegetarische burger minstens net zo impressive zijn als een flinke vleeshamburger als ze even veel kosten. Helaas was dat niet het geval. De vegetarische burger zal ik niet meer zo snel bestellen, vlees hamburger wel. Ten tweede de bezorging. Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling rond 19:05 bezorgd zou worden. Helaas om 19:25 nog geen bezorger gezien en geen bericht van Rubens Delivery. Uiteindelijk is de bezorger wel gekomen, heeft zijn vriendelijk excuses aangeboden en de broodjes waren nog wel warm. Jammer dat d

, 08-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten. Gevraagd voor wat aanpassingen aan de burger, werd perfect naar geluisterd. Bezorger was perfect optijd. Beste burgers in Haarlem 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ontzettend genoten van de burgers, friet en drankjes!! Bezorging ook ruim optijd! Kortom alles was naar wens....!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Burger erg lekker, maar wachttijd ruim 1,5u; zonder update over verwachte bezorgtijd oid

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was niet op tijd en ik heb de bezorger naar de bestemming moeten leiden per telefoon. Je zou denken dat Google maps eerder ingeschakeld zou worden als hulplijn dan mijn telefoonnummer. Hoe dan ook, kan gebeuren. Het eten zelf was oké, ik was geen fan van de burger omdat hij naar mijn mening veel te zuur was en smaakte naar azijn. De kwaliteit is niet te vergelijken met die van het filiaal in de Raaks. De patat was (vanzelfsprekend) een beetje aan de koude en sompige kant, maar erg lekker in combinatie met de mayonaise. Al met al krijg je toch een hoop voor 13,50. Wel verwarrend vond ik dat er op de site een menu stond waar je minder voor kreeg voor ongeveer 20 euro. Misschien las ik het menu verkeerd, wie weet.

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke burgers!

, 28-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De levertijd was echt heel erg lang. nadat we na een uur en een kwartier wachten hadden gebeld gingen de burgers bereid worden.

, 24-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk als altijd.

, 18-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas leek de bezorger mijn huis niet te kunnen vinden (zag hem zoeken maar 10 minuten later belde hij pas aan). Jammer want ben groot fan van Rubens maar dat de burger nu koud was, kwam de kwaliteit niet ten goede. Toch 4 sterren omdat ik weet dat de burger, wanneer hij wel warm is, erg lekker is.

, 17-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een Poke bowl besteld, maar dit had weinig met een Poke Bowl te maken. Werd geserveerd in 2 kleine bakjes, en de ingredienten zijn ook maar lukraak bij elkaar gedaan. Zal voor de meeste mensen allemaal prima zijn, maar als je een goede Poke Bowl gehad hebt, dan sla je deze van Rubens over.

Reactie van Rubens Delivery:Hoi Bas, de grote bowls waren vrijdag niet geleverd. Daarom was je bestelling verdeeld over twee lunch bowls. Snap dat het er iets minder fancy uitziet. Maar de kwaliteit en smaak is naar ons inziens daardoor niet minder. Alles word elke dag vers bereid en we werken met hele mooie producten. Gr. Ruben

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was jammer genoeg bijna koud. De broodjes net niet verbrand. De bezoger verkleumd.

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super als altijd

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste burgers en friet van Nederland! Altijd vers en warm thuis bezorgd. Ik moet minimaal 1x per week bestellen 😃

, 14-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 11-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Totaal niet wat ik van Rubens gewend ben. Het zal druk geweest zijn maar ruim 1,5 uur wachten, dubbel zolang als verwacht en een bezorger die verbaasd stottert dat je de keuken maar moet bellen (nummer niet bereikbaar) als je vraagt wat er aan de hand was. Misschien dat de burgers daarom ook half zo lekker waren als normaal.

Reactie van Rubens Delivery:Opgelost! :)

, 09-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Waren benieuwd naar de bezorgdienst van onze buren’ en het was heerlijk en ondanks het slechte weer op tijd bezorgd. De polebowl met zalm is n aanrader. Zelf nog wat wasabi bij gedaan.

, 08-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onwijs goed en lekker super kwaliteit ook als het druk is laten jullie dit hoog staan. Wel jammer dat de bezorging er van 1 1/2 uur duurde. Dus bestel ik niet meer op donderdag maar andere dagen.

, 06-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beide burgers besteld zonder tomaat, helaas zat er toch tomaat op beide. 80 minuten gewacht en burgers lauw. Blame it on Sinterklaas? Probeer de kwaliteit consistent te houden.

Reactie van Rubens Delivery:Goedemorgen Zamarit & Oscar, het was veel drukker dan normaal op dinsdag! Tjah, en dan lukt het niet meer altijd om er een collega bij te krijgen! Als zeer loyale klanten zullen we dit vandaag even goed maken met jullie! Gr. Ruben

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit was prima, maar 2 minpunten wil ik toch noemen. 1. Als je 75 minuten moet wachten op je bestelling is dat tot daar aan toe, maar als de bestelling vervolgens koud blijkt te zijn, is de domper groot. 2. Omdat op de doosjes met hamburgers geen verwijzing staat naar de hamburgers die besteld zijn, gebeurde het, dat we halverwege met 4 man van burger verwisseld zijn, omdat we aan de verkeerde burger waren begonnen. Een naam of code v.d. bestelling op de doosjes is m.i. een tip in dit geval.

Reactie van Rubens Delivery:Hi Cees, bedankt voor je recensie! Je hebt inderdaad te lang moeten wachten. Het is nogal druk en er zit veel aandacht/tijd in de bereiding van de producten. We streven naar een maximale bezorgtijd van 60 minuten. Soms halen we dat alleen nog niet! Overigens zou je bij de bestelling kunnen aangeven of we even op de hamburgerbakken willen schrijven wat welke burgers is. We nemen morgen even contact met je op! Groet, Ruben

, 02-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanouds lekker. Beste burger, frietjes en fritessaus ooit!

, 02-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk gegeten aardige bezorger. volgende keer weer

, 02-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hamburger was echt niet warm, terwijl ik op 5 minuten fietsen van het restaurant woon.Het vlees zelf is wel van goede kwaliteit. Ik vond beiden(salade) niet erg smaakvol helaas. Een uur (ruim) levertijd vind ik nogal lang

, 01-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel,heerlijk en betaalbaar.

, 26-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 2 uur op mijn bestelling moeten wachten..... De burger was daarentegen heerlijk.

, 25-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere burger en snel bezorgd

, 24-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wachttijd van meer dan een uur, wel een uitstekende burger en frietjes.

, 23-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wordt met elke bestelling beter ! Alleen jammer dat je geen dubbele burgers hebt of xl kan kiezen wat bij het restaurant wel kan zag ik.

, 13-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima! Lekker friets + burger!

, 11-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer bij Rubens Burger besteld en zeker niet voor de laatste keer. Pittige Tante en vurige chick burger waren erg lekker! 2 porties friet erbij met lekkere mayo. Dit was meer dan genoeg voor 2. Hadden ook nog side salad erbij maar die konden we niet op. Grote portie dus en zeker voor herhaling vatbaar!!

, 08-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en snel bezorgd!

, 06-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakt goed, snel gebracht! En ik had super veel honger dus helemaal blij!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt heel erg goede hamburgers en salades alleen helaas slordig in de bezorging. Laatste 3 bestellingen misten friet en/of drankjes.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb meerdere keren de pittige tante burger gegeten en dit keer vond ik hem het minst lekker. Het broodje was een beetje verbrand en er zat geen paarse tomaat op. Hij was dit keer echt minder gevuld dan andere keren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had o.m. en Bacon Cheese combo besteld waar er geen van beide op zat. Ik was onaangenaam verast door de transactiekosten (25 cent) omdat deze niet gemeld staan bij het bestellen en mijn inziens niet van deze tijd. Mijn vrouw vond de droge attributen op haar vette apple chick niet zo knapperig als de eerste keer dat we een bestelde. Bezorging was prima daar ik het zelf opgehaald had nadat ik gelezen had dat het een uur zou duren voordat de burgers afgeleverd zouden worden.

, 25-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rubens Burger is de beste! Ik beste regelmatig een burger met super lekkere frieten. Ook hebben we de salades geprobeerd, die zijn ruim gevuld en super lekker. Ga zo door! Bij de laatste bestelling zijn jullie alleen de frietsaus vergeten, dat was even balen

, 24-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kreeg een biertje voor het “lange” wachten. Top service! Verder eigenlijk maar 1 klacht ; het was veeeel te lekker. Dat gaat me geld kosten....super kwaliteit voor een betaalbare prijs!

, 24-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom een goede ervaring. Burgers waren beter dan ooit.

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Italiaanse salades met super lekkere friet gegeten. Smaakt naar meer

, 13-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten koud. Geven aan dat ze binnen 35 minuten bezorgen, duurde ruim een uur. Friet veel kleine/harde doorbakken stukjes. Je kan niet kontant betalen. Maar ze laten je wel toeslag betalen voor iDeal en cc. Bezorger wel netjes en vriendelijk

, 11-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg goede burgers. Snel bezorgd.

, 03-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanouds lekker en goed! Beste burgertent van Haarlem. Thrill grill komt niet in de buurt.

, 30-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van de salade tonijn is top. Niks aan veranderen. Die zoete aardappel erbij is echt een goede smaakmaker. Bezorging is ook goed, erg vriendelijke jongeman, niks op aan te merken.

, 23-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben in het verleden veel bij RB besteld. Altijd top, helaas vandaag wat minder. Hamburger was to rood, weinig en slappe frietjes en Mayo vergeten. Jammer van onze goede ervaringen.

, 22-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top tent goed eten !!!!!

, 11-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tweede keer besteld bij Rubens burger. De eerste keer 1,5uur te laat mijn bestelling omdat het systeem eruit lag. Deze keer een glutenvrije hamburger besteld. Kreeg een gewone hamburger bezorgd. Heb zelf naar Rubens burger moeten bellen om dit te verrifieren. Het was inderdaad geen glutenvrije burger. Kansloze actie voor een restaurant dat zichzelf aanprijst voor ook glutenvrije hamburgers.

Reactie van Rubens Delivery:Oei dat klinkt niet goed! Natuurlijk gaat er wel eens iets fout.Dit is alleen dubbel pech voor jou! Het is druk en er zit veel aandacht en tijd in de bereiding van onze producten. We hebben inderdaad veel glutenvrije opties, en daarom weten klanten ons ook goed te vinden. We zijn blij deze groep te kunnen voorzien van overheerlijke burgers. We nemen vandaag even contact met je op! Groetjes Rubens Delivery

, 03-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden 2 burgers en een salade. Alles was echt heerlijk en nog goed warm. Snelle bezorging.

, 27-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke burgers en frieten!

, 24-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top burger met top friet en snel bezorgd!

, 24-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend

, 23-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende burgers en friet, gaan zeker vaker bestellen

, 23-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekkah, voor ons groot genoeg, en smaken goed in balans

, 20-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten had iets warmer gemogen, maar voorderest heel lekker gegeten. Top burgers, lekker vlees, lekkere patatjes!

, 18-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere burger en snelle/vriendelijke bezorging

, 16-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onwijs lekkere salade. Pesto erbij was fijne aanvulling. Leuk contact met de bezorger. Leuk dat pepermuntje in de tas :-) Ga zeker opnieuw bestellen!

, 15-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon een hele lekkere Bak Sla waar je echt genoeg aan hebt als avond eten. Ze zijn niet zuinig met de ingrediënten en fijn dat de dressing apart komt. Prettig verpakt ook!

, 12-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb heerlijk gegeten en fijn dat jullie ook in Zandvoort bezorgen. Eindelijk iets wat gezond is en hier bezorgt. Het ging even mis met de bezorging en dan blijkt het telefoonnummer op deze site niet te kloppen dus dat moeten jullie aanpassen. Maar daarna alles super goed opgelost dus jullie hebben mij als klant erbij

, 10-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Twee salades besteld. Deze waren erg lekker en vulde goed! Voor herhaling vatbaar!

, 08-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Twee keer een salade besteld bij Baksla. Beide keren waren ze heerlijk en gaven een vol gevoel.

, 01-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super!

, 01-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!!! We misten deze keer wel de speltcrackers!

, 27-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke burgers met super friet, aanrader!

, 26-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer lekkere salades! Goede bezorging!

, 22-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vol gevulde sla tot aan de bodem.

, 22-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke hamburgers en top frites. Niet te vergeten de fantastische mayonaise!!

, 17-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere salade met burrata gegeten! De burrata was heerlijk romig, de salade goed gevuld met courgette, verschillende tomaatjes, croutons, goede parmaham en couscous. De pesto dressing was goed op de smaak en de speltcracker erbij is een goede aanvulling (al is de salade al maaltijdwaardig genoeg). Bestellen gaat makkelijk en de bezorging is vlot en netjes! Ik bestel snel weer:)

, 15-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben genoten van de Oosterse salade met eend. Smakelijke combinatie van ingredienten met een heerlijke dressing. Snel bezorgd. Zeker een aanrader. Wij gaan dit vaker bestellen!

, 15-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Burger was ontzettend op tijd en smaakte heel erg goed! Enige minpuntje is dat de burger doos meer naar me lachte dan de bezorger. Er stond i.v.m. mijn allergie glutenvrij op het doosje geschreven met een smiley erbij. Dit vond ik super leuk! De bezorger kon echter niet lachen en keek mij niet aan. Verder wel echt heel erg op tijd en heerlijk gegeten! Misschien had de arme jongen zijn dag ook wel helemaal niet. 5sterren voor jullie;)

, 03-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sterren zeggen genoeg. KEEP EM COMING!

, 03-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Salades waren heerlijk! Wel zat er in de Italiaanse salade ineens (heel veel) zoete aardappel ipv couscous... Bezorgen duurde ruim 1,5u. Er is geen telefoonnummer waar je naar kan bellen in dat geval.

Reactie van Rubens Delivery:Hallo Mattie, bedankt voor je recensie! We zijn nog maar net open, en nu al heel druk! Daarom duurde het helaas gister ook veel te lang en waren sommige producten uitverkocht! Sorry daarvoor!! Het telefoonnummer is inmiddels doorgevoerd op onze bestelsite ( stond wel op www.baksla.nl) Fijne dag. Groetjes BakSLA

, 30-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer zo besteld normaal altijd deliveroo maar dit gaat helemaal top! Gr Daniele

, 25-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooie keuze uit diverse salades. Salades werden snel bezorgd. Een volle bak met de ingredienten die op de site vermeld staan. Alles klopt dus. Maar als we vergelijken met de concurrent die salades voor ongeveer dezelfde prijs verkoopt, dan gaat onze voorkeur daar naar uit. Omdat die salades beter vullen door toevoeging van bijv linzen, rijst, bonen oid.

Reactie van Rubens Delivery:Hallo Marije, bedankt voor je recensie met goede feedback! We hebben alle salades doorontwikkeld en ingrediënten toegevoegd!Groetjes, BakSLA

, 14-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al 10 jaar woon ik in Haarlem. Normaal gesproken bestelde ik altijd bij Taste of India als ik goed eten wilde hebben en niet een vettige doch lekkere pizza. Echter, deze burgers zijn zo goed (beter dan bij Thrill Grill van Kranenborg in de stad) en ze bezorgen ook nog een thuis. Wij gaan hier nog heel vaak bestellen.

, 09-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle en nette bezorging! Eten was nog heerlijk warm door gebruik van goede warmhoud tas.

, 20-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige service zoals altijd, het eten was exact hetzelfde als in het restaurant en nog goed warm ook. Beste burgers van Haarlem, gegarandeerd!

, 17-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

tijdens onze bestelling ging het e.e.a. mis zondag...na contact gehad te hebben was het e.e.a. duidelijk geworden en hebben wij vandaag (woensdag) onze bestelling opnieuw geplaats. Echt enorm lekkere hamburger(s) en heerlijke frieten! onze zoon van 9 gaf zijn burger een 10+ en daar zijn wij het allemaal mee eens!!! voor herhaling vatbaar en we gaan op zeker een keer in het restaurant eten!